sobota, 19 grudnia 2015

Świąteczny Czas

Mówią, że święta to magiczny czas. Okres pojednania, miłości, radości i szczęścia. Na pewno coś w tym musi być, skoro każdy z nas zasiada przy stole wigilijnym z rodziną (lub bez) i spędza miło czas (albo to najgorszy dzień w jego życiu). Bywa bardzo różnie...Kiedy byłam małą dziewczynką, czekałam na święta z wielkim utęsknieniem, a gdy już znalazłam się wśród bliskich czułam się wyjątkowo. Dopiero od kilku lat coś się zmieniło. Pewnego wigilijnego wieczoru kogoś zabrakło. Nie zostawialiśmy tylko jednego pustego miejsca przy stole, ale dwa i każdy spoglądał na nie co chwilę. Pamiętam, że płakałam, bo od dawna zaplanowany prezent świąteczny nie mógł teraz znaleźć właściciela. Śpiewałam kolędy, jadłam czerwony barszcz z uszkami, rozpakowywałam prezenty, ale tak naprawdę miałam ochotę zapaść się pod ziemię.
Kilka dni temu, zanim postanowiłam założyć własnego bloga, sprawdzałam internetowe hasła: "Nieidealne święta" i wiecie, co? Nie znalazłam nic. Oznacza to, że albo wszyscy ludzie mają rodzinne, szczęśliwie spotkanie wigilijne, albo nikt nie zna lekarstwa na nie do końca idealny wieczór świąteczny. Co jest bardziej prawdopodobne, oceńcie sami.

                                                                                                                        ~Medeline


1 komentarz:

  1. I mi zdarzył się smutek...nie nie ze straty, a z ogólnego przygnębienia. Gdy powstrzymywałam łzy...które nie miały prawa istnienia.

    OdpowiedzUsuń