czwartek, 31 grudnia 2015

Jestem silna. Jestem silny.

Już wiele razy moje życie płatało mi figle. Nie było tak, jak sobie wymarzyłam. Przez bardzo długi czas zadawałam sobie pytanie:"Dlaczego?". Potem to wszystko jakoś zniknęło, ten ból i żal uciekł z mojej głowy. Niestety, pojawił się ponownie, w najmniej oczekiwanym dla mnie momencie.
Dziś rozpoczynamy nowy rok i bez względu na to, jak ciężko może być musimy podołać wyzwaniom stawianym przez życie. Mimo poważnej choroby, nieszczęścia, braku pieniędzy, przyjaciół czy ludzkiej samotności, powinniśmy codziennie wieczorem powiedzieć sobie:"Jestem silna/y" i wierzyć, po prostu wierzyć w siebie.
Dziwnym trafem wpadłam niedawno na takie słowa:
"Módl się tak, jakby wszystko zależało od Boga. Działaj, jakby wszystko zależało od Ciebie."
Pewnej deszczowej nocy postanowiłam spróbować. I wiecie, co? Chyba naprawdę jest Ktoś tam, tam na górze...




                                                                                                             

                                                                                                                     ~Medeline

9 komentarzy:

  1. Jest i na pewno się do Cb uśmiecha.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadłam na twojego bloga przez przypadek, ale naprawdę zrobił na mnie wrażenie! Ja dopiero zaczynam, ale wpadnij jak chcesz
    http://gdziejestmojeszczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa (i przepraszam za czas odpisywania) Na pewno zajrzę na bloga ;)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow. Daje do myślenia. Gdzieś usłyszałam, że Bóg jest jak mama, gdy jesteśmy w brzuszku. Nie widzimy jej, jednak wierzymy że jest. Czasem gdy jest cichutko- słychać ją. Niewiadomo czy po tej drugiej stronie się znajduje...
    A poza tym, trafiłam tu przypadkiem, ale chyba zostanę na dłużej. Świetny blog, widać, że się bardzo starasz. No i jak widać super wychodzi ;). Tymczasem zapraszam na swój blog o włosach i nie tylko: http://fairhairbyjolie.blogspot.com/ . Zostaw ślad po sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam, czytam, czytam... i oczom nie wierzę! Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  5. przez przypadek tu jestem i musze napisać, że Bardzo motywujący wpis :)

    jeszcze świeci pustką ale zapraszam http://nieeidealnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i oczywiście, już zaglądam na bloga :)

      Usuń